That's love

Jag funderar starkt på att lägga mig och försöka sova faktiskt. Huvudet spränger en aning och ja ögonen går inte ihop längre. Jobbigt att titta på teve och datorn, även att läsa så va finns de att göra då? Typ ingenting, lyssna på musik kanske?


Va på träningen förut, fick stränga order utav Bettan att inte vara med på dagen och morgondagens träning för jag skall vila mig i form till KM som är på lördag. Så typiskt bara att jag skall hinna bli sjuk innan, jag som hoppades på att hålla mig frisk till dess. Men men, så är det!

Fick in lite pengar från kakförsäljningen också, nästan alla pengar är inne och de är ju prima!

Hoppas på att få in de sista pengarna i morgon på träningen.


Nu kom mor å far hem och ja, dom låter exakt likadant som jag! Pax för soffan!


21:38

trala la la, lite till kan jag skriva!

Mor och jag har precis suttit och räknat kakpengarna och vi har fått in tilläckligt för att betala av skulden på 8.960 kr till Kakservice. Så nästan tusen kronor till våran kassa, så resten av pengarna som inte kommit in ännu går direkt til våran kassa! Gött att de va lite klart då typ :)



Sitter och har försökt få i mig lite jägermister men usch seriöst, så illa smakade det väl inte i Turkiet då vi drack lite grann av de varje morgon? Jag får inte i mig det alls, de går en rysning i hela kroppen så fort jag får i mig lite grann. Usch, jag får nog gå över till Te eller honungsvatten som mamma säger. Men jag säger att jag vill ha nyponsoppa så det ska kanske inköpas i morgon!

Förresten, mor å far hade med ställningen till deras andra platt-tv som de har i husvagnen så i morgon ska jag sätta upp platt-teven i mitt rum så kan jag äntligen se på tv när jag vill, film när jag vill och spela X-box! Gud vad jag har saknat det!
emelie
2008-12-28 @ 23:38:03

hela familjen sjuk, då kan ja inte komma på besök :( hihiih krya på er <3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0