Slipping through my fingers

Tjena hejsan!


Jag börjar med att säga att jag har världens bästa vän och henne älskar jag massor!
Läs hennes blogg för idag så förstår ni nog säkert vår vänskap: emeliehen.blogg.se

Hon är kärlek för mig <3


Kvart över åtta ringde klockan efter drygt fyra timmars sömn. Upp och tog på mig kläder och käkade snabbt frukost för Anders och Lotta skulle hämta mig lite innan nio sa dom. Borstade tänderna och när klockan va fem i nio va jag färdig, redo att gå ut. Slängde i väg ett sms och sa att jag va klar. Det var inte dom. Dom kom när klockan va 09.18 och jag skulle vara hos tandläkaren 09:30. Anders körde inte lagligt till stan kan jag säga. Klockan va 09.25 när jag kom in till tandläkarmottagningen så då kan ni ju tänka själva hur fort de gick!?


Jag trodde de skulle vara en vanlig kontroll men icke. Dom skulle bara kolla en lagning jag gjorde för ett år sen på min framtand. Hade en liten grop som dom täppte igen och de såg ju jätte fint ut sa hon. Hon passade på att ta bort lite tandsten på mig men förutom de så hade jag jättefina tänder sa hon! Sånt gillar vi!

Klev ur och fick en ny tid för en vanlig kontroll i februari och sen tänkte jag, happ hur mycket pengar går de här skiten på nu då. 175 kr gick det på! Jag trodde minst 300 så de va ju bara positivt måste jag säga.

Gick ut och väntade på bussen en kvart och sen åkte jag hela vägen till Centrum. Satt en liten söt tand bredvid mig hela vägen ner. Drog direkt till socialkontoret och lämnade lite papper och ja sen var de bara att vänta på nästa buss hem, typ en timme alltså. Så jag gick till frisören och bokade en klipptid nästa vecka! Underbart säger jag, hatar mitt hår! Sen gick jag runt och kollade lite olika julklappar men jag köpte inget förutom 10 Wienerbröd på torget för 50 kr.


Snart vankas det mat här. Spagetti och köttfärssås, super gott enligt mig! Sen kommer väl Wilma och Hanna för att Lars och Jossan inte kan planera saker bättre, antagligen blir dom väl sovande här men jag försöker övertala min mor att dom inte behöver det. Får la se hur de går!

Ikväll kommer ju även min bästa vän och hälsar på. Vi talades vid förut idag och hon ville våldgästa mig och det gillar vi väldigt mycket!  Vi får väl se vad vi hittar på men de spelar oftast ingen roll, alltid lika kul ändå!


Tjosan i trosan, nu drar jag!

andrea
2008-11-29 @ 22:15:29
URL: http://aandrealindh.blogg.se/

den texten hon skrev var mycket fin :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0