Bleeding for love

Tjena hejsan!

Idag har de varit en bra dag!

Började dagen med att packa lite, diskutera saker som skall med tillsammans med mamma. Så jag har en full väska med mig med massor utav kläder och välbehövliga saker som jag kommer att behöva under 2 veckor.

När klockan närmade sig två så sa jag hej då till mamma för dom skulle åka på mässa i falun och jag gick ner till Anders för jag skulle övningsköra till Skövde. När jag väl kom ner så fick jag vänta en stund för att Anders höll på med trappan och så skulle han duscha. Sen satte vi oss i den röda bilen. Jag kom lite längre än till affären sen dog bilen och vi visste inte varför, till slut fick Anders igång den och då fick vi åka och byta bil så de blev ingen manuell bil idag. Men resan till Skövde gick jätte bra, fick fickparkera, köra om och när jag precis skulle svänga in på motorvägen stog polisen och vinkade in mig. Så jag fick blåsa och visa legg. Sen fick vi köra vidare.


När vi kom hem messade jag Emelie och sa att vi var hemma för hon skulle överraska mig fast jag visste om de då. Hon kom med en påse ostbågar och hallonsoda, plus att hon hade med sig en choklad ask som jag skulle ha i Helsingborg för man blir glad utav choklad och så hade hon med sig sin Nalle som hon brukar ha och den va till för att bringa lycka och de tror jag den kommer att göra. Om inte annat så finns nallen där att krama när ingen annan finns.

Vi satte oss ner och kollade på one tree hill och sen när vi hade sett två avsnitt drog vi ut till Boman för där var Tomas och Christopher höll på med Bomans bil. Vi flummade där ett tag och sen åkte vi tillbaka till mig och där packade jag lite saker för jag skulla åka till stan och sova där. Sen åkte vi till marita och hämtade lite saker och jag fick säga hej då till Sara för nu ser inte jag henne mera :(


Vi drog vidare till stan och handlade lite frukost och lite grejer för partajet i morgon.

Nu sitter vi här, väntar på singing bee. Mycket trevligt program!

I morgonkväll är de party, sen får man se vad som händer under dagen. Nått bra blir det ju :)


Detta kan ju bli typ det sista inlägget jag skriver så ni som läser denna blogg i alla fall. Ha de underbart, ta hand om er och varandra. Sköt er i skolan och i fotbollen ;)

Kommer sakna er alla, ni som har mitt nummer får ju höra av er till mig, jag blir bara glad!


Emelie - älskar dig, kommer sakna dig massor. Du får höra av dig när du än behöver och jag håller stenhårda tummar för dig under din operation, du kommer vara i mina tankar hela dan <3

emelie
2008-10-17 @ 21:42:19

jag kmr sakna dig mega, o ja kmr tänka på dig hela tiden när du är där o hoppas med hela mitt hjärta att det går bra! Kmr informera dig om allt som händer här hemma, men saknaden av dig kmr vara stor<3

annie
2008-10-17 @ 23:33:46
URL: http://chiudore.blogg.se/

klart jag hör av mig, och sköter mig - det gör jag väl alltid? (A) puss och lycka till om vi inte hörs innan du åker! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0