You Can't Break A Broken Heart

Hej hej!


Då var denna månad till enda. April är slut och sikken månad de har varit. Jag har haft mitt körkort en månad, jag blev stoppad av polisen, haft massa mys med Emelie, käkat massa glass, varit i Skövde några gånger, haft sköj hos Bettan men det bästa av allt denna månad är ju lätt Danmark. Det värmer så fort man tänker på det, snacka kul vi hade det i detta grannland!


Idag sov jag till halv tio ungefär, snacka gött det var! Vaknade några få tal gånger men jag fick äntligen sova lite och ja, inga ord beskriver detta hur gött de var.

Min hals är bättre idag än vad den har varit. Inte så mycket gula prickar längre på mina mandlar och dom har även sjunkigt en size så jag kan faktiskt svälja hela tabletter och mat utan att behöva tugga 45 gånger. Super najs, ett ljus i mörkret!


Har tagit de väldigt lugnt idag, låg i sängen på förmiddagen och kollade One tree hill tills ögonen gick i kors, så då gick jag och satte mig ute och lyssnade på pratat som var utanför. Sara kikade upp en liten stund och de va trevligt med lite sällskap faktiskt. Det är rätt segt att va här hemma och bara träffa mamma och pappa typ hela tiden.


Jag och Mamma åkte in till stan och köpte pizza och medans vi väntade kollade vi på skor men vi hittade inget som vi föll för direkt och sen var pizzan klar så då åkte vi hem till Lars och käkade det. Gött som sjutton var det måste jag säga. Sen så gick jag till Tomas och där satt ett helt gäng med folk och sen gick jag, Sara och Emelie till herrarnas match emot Kinnarp-Slutarp. Där va några i laget också, kul att se dom =)

Matchen va tråkig faktiskt, trodde den skulle va skit rolig men de blev det inte och Vartofta förlorade stort med 6-0. Kinnarp gjorde mål efter knappt en minut, pinsamt redan då! Usch usch, och vart var alla Vartoftabor någonstans? Det var typ enbart Kinnarpsbor som satt i publiken. Skamligt!


Nu ikväll har de inte hänt så mycket. Har legat i sängen och kollade på One tree hill, wow ovanligt va! Så nu har jag gått igenom hela säsong sex, eller i alla fall alla dom avsnitt som kommit ut i alla fall.

Så nu får man väl börja om från början kanske eller välja en säsong som är bra helt enkelt ;) haha...


I morgon har jag fundering på om jag ska ta bilen till stan och ta ut pengar. Såg att jag hade fått in en hel del pengar på mitt konto och tänkte att jag ska betala tillbaka en del av min skuld, man måste ju börja någonstans liksom. Så det är något jag tänkt att göra i morgon och sen får man se vad dagen har att erbjuda faktiskt.

Den blir lugn, jag lovar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0