Burn for you

hej hej!

Har varit två kvällar med godisplock nu i veckan så man har inte vart så sugen på att blogga på kvällarna för man vart en aning trött, plus då att datorn varit upptagen eftersom mor och far är hemma. Men dom åker i morgon igen på mässa och är borta hela helgen. NAJS!

Godisplocken har gått riktigt bra i år tycker jag, inga bekymmer, vi är rutinerade ;) och mer plock blir det, fast i september!Vi hinner med lite bus också ;)

Vad har hänt annars tro? hmm.. Idag har jag varit med Malin hos tandläkaren för hon har sådan tandläkarskäck så hon bönade och bad i förmiddags och jag gav upp till slut så jag åkte in och körde dit henne och satt så fint i väntrummet och väntade. Sen när hon va klar så åkte vi in till stan där hon bjöd mig på fika som tack för hjälpen eller de moraliska stödet kan man säga. En toast och en kärleksmums blev det, mycket smaskigt!
Efter de så körde jag hem henne för hon skulle jobba.

På eftermiddagen så åkte jag och Emma in och plockade upp Emelie och Sanna så drog vi till Valentino och käkade pizza innan kvällens godisplock. Mycket smaskigt och sen så spenderade vi fyra timmar i en fabrik som luktade godis.

I morgon blir de fika på stan med Emelie och sen hem och vara barnvakt i några timmar :/
Därefter är det träning på kvällen, hoppas vi är några mer än fem stycken!
Sen ska jag var fri som en fåååågel :D

två dagars godisplock med laget <3







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0