Eva och Adam

Då satt man i lägenheten inne i stan insvept i en sovsäck!
Emelie har begett sig till Jönköping och Sara och Geson ligger och sover fortfarande!

Min dator är på lagning (igen) så jag har ingen dator att skriva med så jag passar på nu ;)
va barnvakt i torsdags åt Wilma och Hanna och sen tränade jag, så de har ju inte hänt så värst mycket.
Jo, resursen ringde mig, så jag ska på möte där den 8:e och skriva in mig, jag blev tokglad kan jag säga :)

Spenderade dagen igår lugnt på förmiddagen och sen blev det att åka till Skövde med systrarna Henriksson på shopping fast jag va på snålhumör så för mig blev de inget inköpt. Enbart en present till Sara då och lite mat!
Alpina blev ju självklart stället vi åt på, kyckling i pitabröd, muuums! Samtidigt visade dom andra halvlek i fotbollen Sverige - Italien! :) Sverige vann!

Efter de så åkte vi hem och packade lite och sen åkte vi in till stan igen i pissvädret.
Satt och "förfesta" till Eva och Adam men sen så gik vi över till Jens en sväng och därefter drog vi till Terrassen men där stannade vi inte så värst länge för de va inget direkt drag eller roligt folk som man kände, så i stället drog vi till Valentino och käkade pizza och gud vad vi skrattade där inne. Vi hördes garanterat mest men kul var det, tårarna sprutade nästan så mycket garvade jag!
Vi drog hem sen och tjöta en stund och sen blev det sängen och jag somnade ganska så fort faktiskt. Sara somnade allra först! haha...

nä, ska kolla vidare på Eva och adam nu och sen klä på mig och dra upp Sara och sticka hemåt :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0