Mera brännvin

hej hopp!

Jag är för trött för att blogga långt så här kommer en sammanfattning!

Igår va de meningen att vi skulle dra på matfestivalen men i stället blev de inflyttningsfest och de va mycket lyckat måste jag säga och efter festen drog vi oss till Terrassen och där va de också mycket bra. Mycket dans och ingen sprit där!
Hamnade i säng vid 5 tiden och jag vaknade upp kvart i tolv idag!

Har inget gjort på hela dagen typ. Diskat och lite sådär enbart!

Nu inväntar jag bara Geson som ska hämta sin leksaksbil som ligger i skuffen på min bil och därefter så blir det sängen skulle jag tro.

I morgon ska jag hjälpa Malin med inventeringen på Pressbyrån, så jag ska vara där vid halv tio och efter de sen så blir det match emot Ulvåker!
Jag är laddad till tusen och jag vill vinna till varje pris, bara så ni vet!
Frågan är; Varför spelar vi alltid match eller plockar godis osv när sverige spelar EM?

jaja! Ny vecka i morrn, får se vad den kan bjuda på! Solsken på tisdag har jag hört i alla fall!
YEY

Rock on folks <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0