Let go

Tjenare!


Vet inte riktigt varför men jag vaknar typ nio varje dag utan att ens ställa klockan.  Igår blev de ju jätte sent i säng eftersom jag låg uppe och kollade på Big Brother, helt sjukt roligt måste jag säga. Jag måste också även säga att gud vad Linda Rosing va fin 2003 innan alla jäkla operationer i ansiktet. Hon såg ju faktiskt ut som en människa och inte någon plastig bimbo som hon är nu. Undrar om hon är nöjd med hur hon ser ut nu? Jag tycker i alla fall att hon va 1000 gånger snyggare då!


Fick hjälp av brorsan att ladda ner ett teoriprogram på datorn så jag har suttit en hel del vid det idag och alla skyltar gick ju kanon bra men sen gick de sämre och sämre så jag la ner verksamheten för dagen. De blev nog lite mycket teori där på en och samma gång, men de va lite kul att man fick 70 frågor om tex, påbudsmärken och 100% utav dom va rätt. Då vet jag ju att kan alla skyltar i alla fall!.


Blev även ett bråk med Emelie idag men vi redde ut de till slut och vi får ta och prata mer i helgen. De är ju aldrig direkt positivt med att bråka men jag tror jag behövde de, det blev som en väckarklocka för min del, att jag kan inte hålla inne allt för det är då det slutar illa. Och som Emelie sa att om jag öppnar mig så kommer bara vi närmare varandra och blir mycket bättre vänner än vad vi redan är. Och våran vänskap betyder allt för mig så jag ska ta mig ett rejält försök och inte stänga ute Emelie.
Tack Babie för att du får mig att inse <3


Wilma och Hanna har varit här en sväng idag också så jag och Hanna satt och sjöng på låten "Jag ringer på fredag" och hon va så söt när hon satt där och nynnade med och sjöng enstaka ord typ 2 sekunder efter. Charmtroll som har musiken i blodet! Haha... Sen låg hon på diskbänken på mage och tittade på när jag lagade mat. De tyckte hon va trevligt :)


Sen var de dags för träning. Ställde mig nere vid vägen och inväntade Åsa och plötsligt kom jag på, attans skit, fel glasögon på mig så jag fick rusa in och hämta mina andra! Tur var väl detta för på träningen sen så smällde det ordentligt. Fick en boll rakt på ögat så mina glasögon gick sönder. Glaset föll ur själva bågen, började blöda näsblod och fick ett litet jack på ögonlocket. Lagom grusig och god i ansiktet va man men snäller som Emelie är så fick jag torka av mitt blöta ansikte som jag tvättat av med lite vatten på hennes tröja ;)

Så det blev fortsatt spel under träningen utan glasögonen. Lite annorlunda men de funkar ju i värsta fall.


När jag kom hem så fixade Lars till dom. Han har nog lyssnat noga på Farbror Frank om hur man gör med glasögon. Tog en mycket skön dusch och fick bort allt grus och sen har man slappat lite vid teven. Kollat på förlossningar på tv4 fakta, jag tycker de är skit äckligt, barnen har alla färger förutom de dom skall ha medans de mörkhyade ser helt normala ut! Men det är lite fascinerande att kolla på. Verkar ganska mycket att gå runt med en kula på magen :)


I morgon är de torsdag och jag har inga planer direkt vad som skall göras. Har körlektion vid kvart i tre. Fredrik tyckte det var en passande tid så jag fick känna på hur mycket trafik det var just då! Haha... Det är den ända planen jag har. Så ska jag ringa och påminna min kära bror att han ska sällskapa mig på fredag när jag skall till tandläkaren och ska handla lite grann och gå på systemet!


Så äre mät, nu inväntar jag bara Big Brother och sen skall här sovas!

S O F I E
2009-02-26 @ 07:09:59
URL: http://soriette.blogg.se/

ne det förstår jag! hoppas det blir bra med glasögonen, du spelade ju på bra ändå :)

Therese
2009-02-26 @ 08:44:57
URL: http://theresegonzalez.blogg.se/

Big Brother det var längesedan! jag kollade på den rätte för Linda igår ;) puss

emelie
2009-02-26 @ 21:45:27

tur att det gick bra med dig iaf när brillorna sprack, kunde gått illa! Finns alltid här xd puss o lek <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0