The Greatest Love Of All

Tjena hejsan!


De blev ingen buss till stan igår, det blev bil istället. Gick förbi hos Anders och Lotta för att höra med Lotta hur glad hon blev för att Anders hade kommit hem med ett PS2 och Singstar till henne. Hon va väldans glad ska jag säga och ville ta en match, men jag sa att jag ska med bussen, så då sa hon att äh jag kör dig!

Så vi körde några låtar med Singstar Abba och jag vann varje gång. Sen körde hon in mig till stan och då handlade jag lite snask också.


När jag kom in så höll Emelie på med pizza degen, hon va näst klar. Så vi lät den jäsa lite grann. Samtidigt som degen jäste så åkte vi och shoppade bröd och glass med kolasås och maränger på Willys. Träffade på Lasse och Camilla och dom gillar lök! Haha...

Åkte tillbaka till lägenheten där vi gjorde de sista med pizzan och svisch in i ugnen med den och sen slappade vi till One tree hill en stund. Pizzan blev skit god, vi blev mätta och belåtna alla tre!





Lite let's dance blev de väl, men inte så mycket. De va inte så kul idag tyckte vi så vi tjötade massa skit i stället för de är en hobby vi har ;) haha...

Sen poppade vi popcorn och lite sådär och slängde på en film och den va rolig. Good luck Chuck hette den, mycket rolig så den rekommenderar jag! Efter de så va Emelie trött men vi hade egentligen sagt att vi inte skulle sova i natt utan gå direkt till träningen utan sömn men de gick inte så bra. När klockan va halv ett så sa Emelie; Kan vi inte lägga oss nu? Haha... Så vi bytte faktiskt om och la oss i sängen men vi somnade ju såklart inte förrän typ vid tre! Haha, vi hade fullt upp med att tjöta, skratta högt, fisa och bara va cp!


När klockan ringde kvart i sju i morse va vi inte på hugget precis! Vi znoozade i tio minuter och sen klev vi upp och käkade frukost och bytte om till träningskläderna. Gud vad hurtiga vi är i Vartofta dam som går upp tidigt för att träna klockan 8.00 på en lördag!

Träningen va inte så jobbig eftersom vi har cup i morgon, så de va lite lagom idag!

Efter träningen så gick jag och Emelie hem och där duschade vi och käkade lite grann och därefter så gick vi emot stan där Emelie skulle köpa ett spel åt Marita och vi gick även runt och kollade på bäbiskläder, mycket trevligt och jag kommer att skämma bort Emelies barn när hon får ett! Farligt det där med barn! Sen kom Lotta och hämtade oss och körde hem oss till Vartofta. Vi hann inte mer än att gå in och lämna av våra saker och sen sätta oss i bilen och så drog vi och tanka och sen begav vi oss till Kinnarp där Christopher var tillsammans med sin syster Dhanya.

Vi satt och tjötade och käkade chokladpudding, kollade på vart Dhanya skulle bo när hon ska på semester till Turkiet (jag är mycket avis) och sen slöade vi till i soffan lite grann. Sen drog vi hem och när vi kom fram tog jag min packning och gick hem för jag va jäkligt trött!


Tack Babie för en kanoon start på helgen. Alltid lika skönt att skratta tillsammans med dig! Inget kan va mycket bättre än så <3 you are the greatest love of all!


När jag kom hem så satt jag en stund vid datorn och gäspade och sen fixade jag till lite käk för jag blev hungrig på nått konstigt sätt? Har ni någonsin känt den känslan? Hahaha

Jag fixade till en snitzel, lite kroketter och lite sås, är nästan lite stolt över mig själv att jag lagade mat för en gång skull och inte bara typ slängde på några nudlar eller så! Yeah! Gött blev det måste jag säga :)




På kvällen så kom Sara upp och hälsade på :) Vi kollade lite på Körslaget och så gjorde vi chokladpudding för det hade Sara med sig och sen spanade vi in de nya spelet som Marita införskaffat sig, Melodifestivalen. De verkade rätt najs, vi kunde ju inte precis köra eftersom man skulle va två i varje lag! Sen har vi suttit på youtube och spanat in massa gammal musik, typ Rosa helikopter, Aqua, Drömhus och massa mera! De vart najs!

Tackar för kvällen sockertopp ;) <3





I morgon är det som sagt cup i Lundsbrunn. Kan bli väldans spännande måste jag säga för vi kommer att möta två väldigt bra lag. Sil och Saleby, vi har mött dom i denna cup förr och de är ingen lätt match precis. Men vi hoppas på det bästa även om halva laget är skadat, sjukt eller bortrest! Håll tummarna för sjutton!


annie
2009-02-01 @ 00:29:47
URL: http://chiudore.blogg.se/

jo de är rätt dyra.. men äh jag har velat ha en sån jävligt länge nu så :D:D:D:D

godnatt, vi ses imorrn :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0