Lazy eyes

God kväll!

Idag har det varit heldag med Sara :)
Vi drog till Skövde vid halv tolv, till Elins Espeland eller va de heter, forna Maxi. Gick i alla affärer och lite sådär. Sen gick vi till alpina och käkade god mat och jag beställde ju såklart de vanliga och va lite retsam och skickade en bild på det till Emelie. Gud ska veta att det var gott!
Sen gick vi in till OnOff och där drog Sara loss en Mp3 spelare och då jäklar i mig tjöt larmet i affären! HAHAHAHAHAH... Gud vad jag skrattade. Vi fortsatte vår tripp till Commers där vi gick till Vero Moda, Stadium och H&M.
Det jag inköpte idag var; En film "Fredagen den 13:e", En T-shirt, Ett Halsband, Fotsalt och lite andra välbehövliga saker ;)

Nu ikväll så har vi spelat Guitar Hero och vi ägde ju skiten ur spelet! haha.. De vart najs och jäklar vad vi trummade och rockade! Sen slog vi oss ner ute och lyssnade på Tomas, Marita, Bamse och Lasse som tjötade skit i trädgården. Det var mycket underhållande och de blev många skratt.

En trevligt dag måste jag säga :)

I morgon blir de kanske att bada om vädret tillåter, så snälla gud, jag vill ha solsken och värme i morgon, okej?
Annars vet jag inte vad som händer på dagen där men på kvällen blir de Terrassen :)
andrea
2009-07-29 @ 00:40:11
URL: http://doftavsommar.blogg.se/

haha men det är skitkul närlarmet går :D

sara
2009-07-30 @ 13:35:11
URL: http://saraahenriksson.blogg.se/

jaa, det gjorde du ju med!:) Gillar mest fotsaltet du köpte faktiskt! ;) hihi!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0