Nessaja

Hej Hej!

Ja gårdagen blev riktigt bra tycker jag. Bättre än förväntad!
Vädret va väl inte riktigt med oss som vi ville så något bad blev det ju inte. Men jag åkte in till stan vid tolv och landade hos Emelie. Vi tog oss en tripp på stan och kollade på olika presenter till varandra, så nu kan man välja och braka :P
Vi passade även på att ta oss en fika på Lilla blå och en tripp till systemet blev det och sen drog vi tillbaka till lägenheten!

Där så slappade vi lite framför OTH och tjöta lite skit men mest för att låta mackan smälta i magen och för att ladda. Vi bestämde oss för att springa på berget denna dag. Så vi bytte om och så åkte vi upp till berget och sprang där och de kändes riktigt bra faktiskt. Mycket planare mark där än vad det är i Vartofta så de gick riktigt bra. Jag stannade inte så mycket som jag brukade göra och jag kände mig riktigt nöjd faktiskt :)
Efter de så åkte vi till Vartofta och jag tog en snabb dusch och så ner igen till Marita och där så skulle vi baka. Vi började med chokladmuffins och den blev så bra så ;) Sen fick vi hjälp av Sara att göra Drömmar. Mycket lyckade kakor måste jag säga :)




Fick äran att färga håret på Emelie. Första gången någonsin jag färgat håret på någon och ja, de gick väl ganska så bra tror jag. Jag åkte även på lite färgklickar i mitt egna hår ;)
Sen lirade vi lite GH och därefter flummade vi i köket, dansade och va allmänt cp och sen åkte jag och Emelie in till stan igen. Vi gjorde i ordning oss och sen drog vi och geson till Terrassen och där spenderade vi mest tiden med att sitta och tjöta med Pryssan och hennes kompisar! Hade riktigt trevligt!
Vi kom hem vid halv fyra ungefär!



Körde Emelie till jobbet vid halv tre, det spöregnade och sen åkte jag till Pa:s och handlade och sen blev de till att åka hemåt igen och började förbereda att Sara skulle komma.

Vi grillade när Sara kom, kroketter, sallad och vitlöksdressing stog på menyn och samtidigt kollade vi på Nära och kära. När den filmen va slut så gick vi ner till henne och lirade lite GH en stund och sen efter det så gick vi trappan ner och gjorde vi ordning popcorn och dricka och så slog vi oss ner i soffan och kollade på She's all that och flummade lite grann i soffan kanske ;)




I morgon blir de att gå upp 8.00, skall vara på arbetsförmedlingen 9.00 i morgon på nått trökigt möte! Sen får man se vad som sker. Kanske blir en intervall träning och på kvällen är det Terrassen som gäller med Emelie och hennes kompisar. Så ser de ut just nu, sen får man se :)
' FATMA
2009-08-01 @ 13:09:21
URL: http://fatmas.blogg.se/

Gott det ser ut :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0