Mitt i ett äventyr

Hejsan svejsan!


Måndag morgon och den där timmen man får minus nu känns faktiskt. Lite seg är man allt.

Klockan ringde sju i morse, orkade jag kliva upp? Nepp, jag znoozade i en kvart typ, sen klev jag upp och käkade lite frukost och sådär. Kollade ut och såg att min bil va isig så innan jag kom iväg fick jag ställa mig och skrapa rutorna och full värme på!

Hämtade upp Malin klockan åtta och sen åkte vi hela den långa vägen till Skövde.

Mitt möte började 09.05, höll på en kvart och sen var det Malins tur och hennes möte höll väl på typ lika länge så innan klockan va tio hade vi lämnat Skövde bakom oss. Lika ovärt som vanligt!


Kom hem, tog en macka och sen blev de att åka in till Falköping och sätta sig i frisörstolen och kapa håret och göra ljusa slingor i. Känner mig som en ny människa, älskar nyklippt hår!

Före:



Efter:



De tog nästan två timmar och sen åkte jag och hämtade upp Emelie och Emma i lägenheten och sen åkte vi hem till mig där vi höll på med utmaningen ett tag, de kommer nog bli skit bra och förhoppningsvis tycker alla de andra att det är kul också. Sen åkte vi in till stan igen och käkade på donken och sen körde vi hem Emma och sen pluggade jag och Emelie lite filosofi och käkade lite äppelpaj. Sen åkte vi ner till Tomas en sväng, där busade vi lite i soffan som vanligt och sen hoppade jag på Sara, de gillade hon ;)

Sen packade vi in några hyllor i bilen och sen körde vi in till stan igen, handlade lite på pa:s och sen åkte vi till lägenheten där vi skulle sätta upp hyllorna men vi hade inget vattenpass så det sket sig så vi glodde på teve en stund och tjöta lite och sen åkte jag hem igen!

Tack för dagen babie, tre underbara år idag, låt de bli hundra till <3


Så nu satt man här. Är ledig i morgon vilket känns skönt. Ska väl gå ner till skolan en sväng och lämna min timrapport och sen på kvällen är det träning i Vartofta. Löpning och styrka, uscha, fy och blä! Hatar't men ja, jag ska vara med. Fick inte komma med undanflykter för Emelie ^^ Jag är den i laget som behöver de mest så jag får la ta mig i kragen.

Snart Danmark, jag längtar sjukt mycket nu, vill härifrån och spendera tid med världens bästa lag <3

Nä, nu ger jag upp denna blogg för idag :)
malin
2009-04-01 @ 15:41:43
URL: http://beugmalin.blogg.se/

Shit... fan vad du bloggar. Jag är noob såre smäller om det.. hur fan gör man designen?! :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0