Somewhere Over The Rainbow

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Hur längesedan var då inte detta egentligen? Inte överdrivet längesedan egentligen, några dagar sådär bara.
Min dator har varit trasig så den har varit i händerna på Stefan som lagat den så den är seriöst som ny, kommer inte ihåg när denna va såhär snabb och ja, jag gillar't kan man säga!

Sumering av de senaste dagarna:
I tisdags så gick ju datorn sönder på kvällen men jag lyckades underhålla mig ändå. Sanna ringde och ville ha sällskap nere på vårfesten på skolan, så vi hade mys och mycket prat blev det. Me like! <3

Onsdagen vart lugn. Jag jobbade till en början från 8.30 och fram till 17.00 ungefär och sen på kvällen fick jag äntligen träna igen! Hur underbart var inte det då? Började på den jobbigaste träningen med styrka och kondition men de är bra, bara att kämpa på, kommer nog snart tillbaka till min ursprungliga form hoppas jag. Underbart att vara tillbaka i alla fall, till gemenskapen!

Torsdagen började med att jag körde in Sara till skolan och jag gick in på banken och förde in lite pengar och sen åkte jag hem och då mekade jag och Lars lite med min bil. Bytte olja och oljefilter och så fick han för sig att bygga ljud i min bil så just nu har jag massa bröte i min bil, en stor baslåda och lite kablar här och var, förhoppninsvis snart klart så man kan dunka ;) haha... På kvällen så körde jag in Emelie och hennes två klasskompisar till Skövde för dom skulle på någon studentfest där och sen åkte jag hem igen.

Fredagen började med gött väder så jag släpade fram min kamera och tog massa kort på nyckelpigor och vissa blev bra andra inte. Sen vid halv tre så kom Emelie så då åkte vi runt och kollade på lite fotoplatser till hennes balbild och jag tror vi fann en bra plats faktiskt! Sen åkte vi till Marita och fikade lite och sen var de dags att stå i kiosken på herrarnas match och mycket korv blev det sålt! När de va klart så drog vi hem till mig och kollade på One tree hill och käkade sega ostbågar och därefter åkte vi till donken och käkade glass vid halv tolv.. haha! Emelie körde min bil hela kvällen ^^ När vi kom tillbaka hem igen så kollade vi på skräckfilm och sen blev de lite One tree hill igen och sen la vi oss och tjöta lite och sen snutta vi kudden.

Vi blev väckte idag utav Christopher vid tjugo i elva, vi låg och drog oss en bra stund och sen gjorde vi frukost, körde ner min bil till Lars och sen grillade vi tillsammans med Sara ute i trädgården. Hamburgare är smarrigt de, så vi satt ute och tjöta lite och göttade oss. Sen gick vi in och jag plattade Emelies hår och sen åkte hon iväg med Christopher och Naemi.

Jag drog mig hemåt och la mig ute en sväng och läste en mycket bra bok och sen dunkade jag lite musik. Sen gick jag ner till Sara och vi gick till affären och sen vidare till Åsa och Stefan, fick hämta min dator! Vi blev sittandes en stund och tjöta med dom och sen drog vi hemåt och på vägen hem bestämde vi att vi skulle käka pizza och kollla på robinson, så vid halv åtta drog vi emot stan och beställde pizza som vi tog med hem. Vi bjöd även Marita på en pizza, så snälla är vi!
Robinson sög balle, helt fel person vann. Anna eller Jarmo skulle ju vinna för sjutton men vem går och vinner? Jo den där förskräckliga Ellenor! usch!

Efter robinson tog vi oss en tur på byn och hamnade hos Catrine så vi satt och tjöta i soffan med henne om lite ditt och datt, mycket trevligt måste jag säga.

Så nu satt man här och klockan har blivit för mycket även denna gång vid datorn! Men jag skyller på att jag måste installera saker igen på datorn ;) De är väl en bra ursäkt? :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0