Let love lead the way

Hej hopp!

Igår hände väl inte så värst mycket.
Jag sov väldans länge, ända till tio i tolv, väldigt olikt mig men de va väldigt skönt!
Dagen rullade förbi i alla fall och gick mest runt och väntade på att söndags teven skulle börja, de vill säga:
18:00 - One tree hill
19:00 - Americans next Top Model
20:00 - Ensam mamma söker

Jag slog mig ner i soffan med filten vid sex och spanade på One tree hill, sen plingade det på dörren, så jag gick och öppnade och där stog Stefan och log :) Så någon söndags teve blev det inte ^^
Vi satt och tjöta och sen kom även mamma och pappa hem så då skulle ju mamma bjuda på fika. Så vi satt i teverummet och pratade och fikade med bullar och äppelpaj med vaniljsås. Klockan drog iväg och mamma och pappa gick och la sig och då började en bra film på teve så jag och Stefan satt uppe och kollade klart på hela filmen och sen så åkte han hem i regnet vid halv tre. Dagen slutade ju bra =)

Idag så va jag med Emelie på eftermiddagen. Vi kikade på O.C och tjöta lite, vilket jag tycker är väldigt skönt och de känns som bäst när man pratat med Emelie, även om de bara då är vardagliga saker =) Hon vet nog inte hur mycket de betyder för mig, men det betyder en hel del att få höra hennes åsikt eller bara höra hennes skratt när det är något roligt :) 
Sen så stekte Emelie pannkakor och de vill ju säga mycket gott då Emelie är en jäkel på matlagning ;)
Sen så tog vi ett strög på byn och de va LÄNGESEDAN!
Åkte upp till mig och skissade på inbjudan till Årsfesten och kollade på lite visor till vårt sånghäfte och sen åkte vi ner till träningen.

Vi var hela 10 st till slut på träningen när alla kom. Blev lite hinderbana typ eller vad man kan kalla det och sen blev de uppvärmningen av mig. 21 blev det och även straffläggning på mig. Spännande de där!
Ser fram emot Lördag nu så de finns inte! Då ska det festas ska jag säga er och vi kommer ha skit kul på dagen också, det är jag 100% säker på!

I morgon blir det Skövde med Emelie och Marita om inte resurs ringer. Emelie skall till KSS med knät och sen så ska vi till Maxi och kika lite där. Får se om jag hittar något till Wilma kanske?
Det blir nog en trevlig dag i alla fall!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0