in a moment like this

hej på er!

Jag har inte vart på något vidare humör för blogg de senaste dagarna!
Livet sparkar omkring en och man har typ 1000 frågor om allt och ingenting och de finns typ inga svar just nu.
Det enda svaret jag vet är att de när som kan rinna över bägaren.
med efter de som hänt nu i veckan säger jag bara såhär: Jag kommer alltid skydda mina nära och kära och dom jag tycker om å bryr mig om, och kommer aldrig att sätta dit dem på något vis! Så fråga på ni, ur mig får ni ingenting!

Igår var de ju tänkt att jag skulle till Emelie efter jobbet och spana på film, men så blev inte fallet :/ Emelie åkte på vinterkräksjukan :( Så någon film eller Emelie blev det inte, jag som hade längtat så!
Så i stället blev det att åka raka vägen hem :( Typiskt.

Idag har jobbat från tolv till halv sju och sen direkt efter åkte jag och hämtade upp Sara i centrum och sen gick vi och resten utav laget på föreläsning om självkänsla. Jag va väldigt skeptisk till detta men de var faktiskt riktigt bra tyckte jag så 1½ timme gick jäkla fort! Tror nog att alla i laget fick lite att tänka på!

Nu är väskorna packade för i morgon åker jag med tåget upp till Alfta och Amelie och Björn. Björn vet dock inte om att jag ska komma för jag och Amelie la en vit lögn och sa att jag va tvungen att jobba så jag inte kunde komma upp. Så de blir lite suprise där när han kommer hem ifrån jobbet! :)
Så där kommer jag spendera helgen och Valborg, åker hem tidigt tidigt på måndag morgon så man kommer hem lagom till matchen!

Hoppas att ni alla får en toppen helg, jag ska försöka ha det iaf!
Va rädda om er!

Puss på örsnibben



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0