Happy new year

Ja om man skulle sammanfatta året ^^

Året har varit väldigt upp och ner i både humör och känslomässigt! Så det har inte varit de bästa året direkt men jag har tagit mig igenom det i alla fall tack vare mina underbara vänner som alltid finns där! Så ett tusen tack till er! <3

Året har även haft förändringar på många plan, vissa mer positiva och andra negativa! Det mest positiva är ju att min bror äntligen pratar och umgås med min mamma och pappa igen! Det krävdes också en hel del tårar och en berg o dalbana av känslor ifrån mig mig men i slut ändan så var de ju faktiskt värt det! :)

Jag har träffat och lärt känna väldigt många nya människor, vissa som står en mycket nära och några som bara fanns där för stunden! Men alla möten har varit värt allt som varit runt omkring :)

Jag har fått vara på lite nya platser här runt om i landet! Äntligen fått åka till Öland där jag velat åka så många år och även fått åka till Kungshamn/Smögen, sveriges underbaraste ställe! <3
Det som har saknats iår är ju en resa utomlands, danmark räknas inte riktigt känner jag! Hade gärna velat åka till varmare breddgrader, men man kan inte få allt. Men det kommer, de kan jag lova!
Jag vill ut och se världen lite mer och njuta av att bara va :)

Summeringen blir ändå ett helt okej år med många äventyr och många skratt men även en del tårar men med facit i hand så har man lärt sig leva med det och ja, livet går ju upp och ner och jag kommer att satsa på att 2011 kommer att bli ett jäkla bra år!

Nyårslöften? Japp, de har jag faktiskt!
Jag ska skärpa till mig igen med att röra på mig och de där med godisätandet och småätandet, så från och med måndag ska de bli ändring igen! :)

så med det så säger jag Gott nytt år på er allihop som läser, hoppas att ni gör 2011 till erat år, ett år att komma ihåg! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0