Torn

sikken dag, sikken dag!

Gick upp klockan 6.00, gjorde i ordning frukost och sen slog jag mig ner framför datorn och kollade på det nya avsnittet utav One tree hill som kommit ut.
Sen var de bara så slänga på sig kläderna och gå och plocka ägg till tusen!

vid nio spatserade jag hem, duschade och böt om vääldans snabbt och sen for jag in till resurs för att prata om att ha kalender. Mycket trevlig människa den där Elisabeth! Så nu har jag kalender så nu kan jag ha lite koll på när jag kan jobba osv och kan ta bort mig om det vore så! Great!

Efter mötet så åkte jag till Skövde och tog mig en shopping runda, blev ju ingen mängd inshoppat, bara en tunika kan man väl säga. Tyckte den va väldans najs :)



gick väl där i 1½ timme sådär och sen drog jag mig för jag skulle hitta rusta, hittade jag rusta? Nej, dom hade fasiken flyttat någon annanstans så jag fick åka hem!

Nu ikväll har jag varit och tränat på ållevi. Träningen gick väl okej, kanske inte överdrivet bra men man gör så gott man kan! Ser fram emot att få stå lite i mål på någon träning. Idag blev det inget sånt :/

I morgon blir de upp å hoppa tidigt. Ska plocka ägg vid sju till nio och sen hem en stund och vid halv tolv så ska jag jobba på fritids till klockan fyra. Göttmos! Sen blir det nog ganska så lugnt skulle jag tro. På kvällen är det Robinson, finalvecka! Går ju inte missa :)

chip!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0