may it be

dålig uppdatering har de blivit de senaste men här kommer i alla fall vad som hände i helgen.

I fredags var det lagfest på fotbollsplanen i ett underbart väder!
Var med Emelie hela dagen, färgade hennes hår, handlade inför kvällen och jag klippte håret hos Markus och på eftermiddagen började jag och Emelie förbereda oss inför kvällen, öppnade första ölen och fixade håret och snyggade till oss ordentligt :)

Det bjöds på tipspromenad, kubb, skratt, grill och lekar!
En toppen kväll som avslutades på plantis!
Laget <3














lördagen så åkte jag till Erik i Alvesta och spenderade kvällen och hela söndagen där!
SJ va inget bra denna helg då jag kom 2 timmar försent på vägen dit och 2½ timme sent på vägen hem + att jag fick åka buss hem. Så de va väl sådär måste jag säga men jag hade en trevlig sväng hos Erik :)
Vi badade, åkte båt, va på fest, åt god mat, spelade kort och åkte runt :)





måndagen så klev man upp tidigt och plockade upp Amelie och Alma för vi drog till mammas o pappas husvagn där vi skulle sola och bada hela dagen :) Så vi köpte lite fika och sen satt vi och fikade med mamma, pappa och Wilma och sen gick vi allihop ner till sjön och badade och lekte med barnen och sen åt vi pizza tillsammans som avslutning och när vi kom hem så kom Susann hem till Amelie så kollade vi på film och hade mys :)






Emelie - EmeliesPlace
2010-07-19 @ 16:55:00
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

härliga bilder :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0