your love is my drug

Kan inte riktigt sova så jag tänkte att jag ska slänga upp lite bilder ifrån min lilla mini semester med Amelie :)
Vi åkte först till Öland och spenderade 2½ dag där med massa promenader bland ruiner, slott och väderkvarnar :) och sen åkte vi vidare till Småland och till Erik där vi var i 4 dar med bad, skratt och flummigheter!
De blev över 500 kort tagna så jag plockar väl bara ut några favoriter :)

Hade så grymt kul och de va väldigt skönt att komma ifrån Vartofta och livet här!
Tiden går verkligen fort när man har roligt för när vi var påväg hem igen så kändes det precis som vi hade åkt på samma väg bara några timmar tidigare! Men i alla fall, trippen och alla fina minnen ligger mig varmt om hjärtat nu :)

























Jenny
2010-07-31 @ 11:35:44
URL: http://cordell.blogg.se/

Härliga bilder! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0