one in a million

tredje inlägget för idag, de va värst!

Nä men jag lyssnade på radio förut och de är ju någon här i Sverige som har vunnit 215 miljoner kronor!!! Högsta vinsten någonsin i Sverige. Dom diskuterade om vad dom skulle göra om dom hade vunnit den summan och de fick ju mig själv att gå runt där och tänka; Vad hade jag gjort om jag vunnit 215 miljoner?

  • Gett pengar till Mamma å Pappa, mina bröder och mina brorsbarn
  • Jag hade varit så snäll och gett lite pengar till mina närmsta kompisar
  • Lagt lite pengar till Vartofta SKs damlags kassa :)
  • Åkt ut och rest, precis vart jag ville
  • och självklart sparat en hel del, för man vet aldrig när man behöver pengar!
Vad hade ni andra gjort om ni vann 215 miljoner?
Liza
2010-03-29 @ 13:30:38
URL: http://lizavanamnet.blogg.se/

ja hade gjort mej skuldfri å köpt en redit fin jänk =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0