Högt över ängarna

Idag har dagen rullat på med väldig fart!

Jobbat som vanligt idag, från 8.30 till 15.30, åkte hem och duschade och tog de lite lugnt och sen åkte jag och hämtade upp Sara och så åkte vi in emot stora staden. Vi delade på en kebabrulle å tjöta lite skit och sen åkte vi till pa:s och köpte lite godis och sen åkte vi ner emot bion där vi skulle se på Remember me :)
Filmen va mycket bra måste jag säga och ja, jag lyckades gråta till filmen och då anser jag den vara lyckad :) Tycker verkligen folk skall se den, den va fin och bra :) Tummen upp för det!
Så tack Sarisen för kvällen, den va mysig :) <3

nu ska jag väl hoppa i säng för nu börjar jag bli trött! i morgon får jag äntligen min efterlängtade sovmorgon! På eftermiddagen är de match emot Skultorp så det är bara att börja tagga! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0