Tell him

god kväll!

en lugn dag har de varit idag! Börjat pyssla med checken till Elina men min hand pallade inte riktigt trycket efter en stund så den är lagom öm å go nu så värktabletter, here I come!

hämtat mina filmer som kommit också ifrån discshop! Yeeey! Så nu har jag två skräckfilmer jag inte har sett, en hel säsong av Ally McBeal och andra filmen i Narnia serien, underbart!

Blev en tripp till affären med Sara där vi käkade lite glass i fina vädret och pratade med Catrine och Ida :) Sen hamnade vi på fotbollsplanen och spanade på p12s match emot våmb, en spännande match men tyvärr räckte det inte! :/

Så nu när jag kom hem har jag slappat i sängen och kollat på några avsnitt av Ally McBeal, är inne på andra skivan (A) mycket underhållande serie det där :)

I morgon är de jobb som gäller från 08.00 till 15.00 och sen en snabbis upp till Emelie och planera F11 träningen och sen blir de väl snabbt hem och äta och sen träna dom små sötungarna!
Har inte bestämt om jag ska träna eller om jag ska vänta tills på torsdag i stället eftersom min förkylning håller i sig ännu! Får se helt enkelt! Har ju dagen i morgon att känna efter! Nått målvaktande blir det inte iaf!

Nu ska jag väl skutta i säng om jag ska orka med morgondagen!

Ha de bra alles!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0