Hand of sorrow

oj oj, här var det ett tag sen man skrev ser jag!
Får nog kanske ta och skärpa mig lite grann :)

I helgen var de odencup och trogen supporter som man är så satt man där 1,5 timme innan VSK hade sin första match tillsammans med Ulle, Sara och barnen :) Blev sen joinade av ganska så många till och Johan :)

Efter första matchen så drog tyå 16 pers ner till gondolino och käkade mat och hade det riktigt trevligt, ett gäng goa skratt hann det allt att bli! Kul att alla kunde slå sig ner och bara va och tjöta om allt emellan himmel och jord :)
Sen åkte vi tillbaka till nästa match och ja så höll det väl på egentligen hela helgen :)
tjejerna kom till slut på en tredjeplats efter att ha kommit sist i gruppen men slagit ut gruppsegraren i kvartsfinalen och den matchen glömmer vi nog inte i första taget! Super kul! :)

Idag har jag varit i Skövde på bio med Johan :) Vi såg på den nya Harry Potter filmen och den va riktigt bra måste jag säga, är bra sugen på att se sista delen men den får man allt vänta på! Efter filmen så tog vi oss en liten promenad och sen hamnade vi på ett cafe och där satt vi och pratade tills de stängde! Sen följde han mig till bilen och sen sladdade jag hemåt :) En bra kväll :D

Ska slänga mig i sängen nu, börjar bli änna trött!

I morgonkväll ska jag nog träffa kusin vitamin och vädret tillåter detta, ska bli kul för vi har inte setts på länge nu och har en hel del att prata om skulle jag tro :)

de va allt för denna gång :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0