Shut up & kiss me

god kväll!

Sitter här nu med en kopp kaffe och gooo musik ifrån spotify, just nu spelas - "Shania Twain - From this moment on" en mycket vacker låt som jag nog aldrig tröttnar på! Så ni vet ;)

Började min dag med att få kramp och smärta i nedredelen utav magen och ryggen! Vet inte va det var alls, ont som satan gjorde det i alla fall och kunde inget göra åt det! Somnade dock om som tur va men 30 minuter senare ringde klockan!
Gick upp och tog på mig kläder efter att jag hade legat och dragit mig en liten stund! Då fick jag ett fikaerbjudande och HUR kan man tacka nej till det liksom? :P Nä, de går ju liksom inte riktigt så jag åkte ner till Amelie och dit kom även Suzz, så vi tjötade lite skit och smaskade kaffe/flädersaft och wienerbröd!

Åkte hem och grejade i ordning här hemma lite och fick i mig lite biff och potatis! Kan ju säga att vid 16.00 började min nervositet komma inför kvällen :P

Vid tjugo i sex kom Jessica och Tobbe och sen rullade alla de andra in också, först ut va Gonza och Josefin och sen sa de poff så va alla här :)
Vet inte varför jag va så nervös för jag gjorde ju typ ingenting utan bara lyssnade och försökte samla in så mycket information ifrån Jessica som möjligt! Det handlades rättså flitigt här och jag tror faktiskt att dom kommer bli riktigt nöjda faktiskt! Ska nog shoppa lite av mig själv nästa vecka, lite julklappar och så faktiskt :)
Efter att alla mina vänner hade dragit så satt jag och Jessica och pratade om gick igenom lite saker och sen när dom hade åkt kände jag bara hur luften gick ur mig så jag är tokigt trött nu faktiskt!

Tack alla ni som kom och handlade utav mig <3

I morgon ska jag kliva upp tidigt och åka till Emelie! Hon ska ha sitt sminkparty i morgon så jag lovade henne att komma in och hjälpa henne med att städa och så :) Sen åker jag nog hem en snabbis emellan och sen åker jag in igen för att medverka på hennes party så jag får mer information :P

Guuuud vad jag ser fram emot att de ska bli den 6 november nu, tror att denna dag/kväll kommer bli såå jäkla bra och rolig!! :)

nu ska jag lyssna lite mer musik och dricka upp mitt kaffe!
Tjingiling!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0