Standing where you left me

God kväll!
idag sov jag då inte till halv ett, men de va väl egentligen tack för att jag ställde klockan och bestämde mig för att gå upp och ta mitt piller i rätt tid! Blir lite bättre då liksom :P

Slängde på hög musik och fattade tag i dammsugaren och sög bort massa smuts på golvet i huset och därefter så hittade jag även dammtrasan och den fick spatsera i tv-rummet som såg ut som hell :P Mamma blev happy när hon kom hem i alla fall och såg att de va rent! :)

Vid tjugo i sex ungefär så kom Emelie och hämtade mig och så åkte vi på U-sektionsmöte och pratade om lite allt möjligt om våra små lag! Hoppas verkligen att vårat lag kommer iväg på Kalles Kaviar cup i sommar och även att Emelie kan byta semester period! Vore så jäkla skoj att komma iväg på något lite större med våra tjejer!
Ska ha möte på torsdag med alla föräldrar och hoppas verkligen på positiva ord! 5 dar i Kungshamn/smögen vore i mina ögon aldrig dumt :P

I morgon är de dags för mitt sminkparty och ja, jag börjar bli på nervös på något sätt! vet inte varför men jag bara är det! Jag är ju inte så förtjust i att stå framför folk och prata! Gud vad jag har valt bra hobby då! haha.. De flesta som kommer känner jag jättebra så jag hoppas att de kommer gå bra! Blev väl mer nervös när Jessica ringde och sa att Tobbe skall åka med också men de kommer nog bli jättebra! Hoppas i alla fall på en rolig och trevlig kväll!

Det var nog allt för mig i dag! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0