What I like about you

nu är man bra trötter i skallen efter 4 timmar på godisplocket! 8 timmar med gårdagens pass :P
Samma ljud hela tiden och dålig luft men rättså kul har vi ju ändå faktiskt =)
men nu är det en vecka kvar tills nästa omgång godisplock iaf så då hinner huvudet vila ifrån ljudet i alla fall, positivt!

One tree hill hade premiär i dag också! Ett helt okej avsnitt faktiskt, ser fram emot resten utav säsongen i alla fall!

i morgon är de torsdag och ja va händer då?
Ska väl träna där på kvällen i alla fall och sen är det nog inte så mycket mer än så skulle jag tro!
Om jag har räknat rätt så kommer väl Emelie hem också ifrån Grekland där på natten :D YEEEEY!

nä om jag ska ta och tvätta mig och förbereda mig för sängen! :)
Kommer lite bilder ifrån idag =)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0