Go your own way

Hej hej!

Äntligen är jobbveckan över och nu är det en skön helg framför mig med massa roligheter :)
I morgon blir det inflyttningsfest hos Emelie och på söndag är det seriepremiär emot Vreten hemma på strömsborg 17.00 :)

Fick hem mina skor i förrgår som jag beställde och hör och häpna: DOM PASSADE BÄGGA TVÅ :) Så jag är en lycklig själ när det kommer till skor just nu, skönt :)

Igår efter att vi tränat en timme på träningen så gick vi ut och delade ut lappar till varenda brevlåda om Damlagets matcher! Vi hoppas på att så många som möjligt kommer och hejar på oss! VSK är ju inget utan våra supporters ;) Så vi delade upp oss allihop och spatserade runt i samhället! lite kul :)

Idag har man varit lite produktiv, jobbade över två timmar och sen åkte jag ner på stan direkt och köpte mig ett par nya målvaktshandskar och sen försökte jag hitta något nytt och snyggt att ha på mig på festen i morgon men den lyckan är inte så stor som i skorna, så jag hittade ingenting så jag får slänga på mig något gammalt helt enkelt!

Borde käka något men jag tror jag gör mig en kopp kaffe och sätter mig i solen och göttar mig lite i stället :)

Hoppas folket får en bra helg och en trevlig Valborg :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0