Tro

God afton!

Igår på kvällen efter Skövde så åkte jag in till Kim och Frida och kikade på film och käkade godis! En lyckad och go kväll blev det! :)

Haft en väldigt produktiv dag idag och de jag mest undrar är väl vart den energin kom ifrån?
Började dagen med att gå en långpromenad med musik i öronen, jätteskönt var det! När jag kom hem ifrån den så fick jag ett ryck och tog fram nål och tråd och började att laga mina jeansshorts som jag hade hål i, så nu är dom lagade och håller nog någon gång till innan det är dags att lägga in sommarkläderna på vila!

Efter det så åkte jag in till stan och handlade de saker som behövs inför resan, så som knäckebröd, shampoo och så vidare så nu är de inhandlat och kan bara fokusera på att tvätta och packa i veckan emellan arbete, fotboll, godisplock och att träffa folk! :)

Nu ikväll fick jag reda på att Ulle skulle vara med F30 och spela match på hemmaplanen så tog på mig lite varmare kläder och drog ner dit och kikade! Tyvärr blev det förlust men dom skötte sig bra ändå! :) Svängde förbi Suzz på vägen och tjöta lite skit!

Funderar på att slänga på en film nu och ladda för 4 dagars arbete och sakerna däremellan innan det är dags att sätta sig på flyget emot varmare breddgrader! Tål att tänkas på en liten stund...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0