Just a kiss

Fyra ljus är tända. Tomtar framme. Granen klädd. Julklappar inköpta och en dag kvar att jobba sen får även jag lite julledigt, hela tre dagar. Ska bli skönt, riktigt skönt faktiskt!
Julafton blir fullspäckad från tidig morgon till sena kvällen, men tror den kommer att bli mysig! :)

I morgon är det dan' före doppare dan', jobbar på förmiddagen och sen blir de lugnt skulle jag tro. På kvällen blir det uppesittarkvällen (bingolotto) som alltid, dock utan Emelie denna gången då hon har gått och blivit magsjuk :( Hoppas att hon kryar på sig ordentligt så hon är pigg på julafton och resten utav julhelgen så får hon och jag träffas efteråt istället och ha lite julmys!

I Januari är jag ledig i tre veckor och på något vis längtar jag väldigt tills dess, betald ledighet tackar man inte nej till jämnt. Kan bli gött med ett breake ifrån arbetet. Hoppas på att jag kan hitta på lite busigheter under denna lediga period!

Saknar fotbollen något fruktansvärt just nu. Hoppas Tomten kommer med något bra i sin säck för det!

tjing!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0