I thought it was forever

Igår blev de så att jag spenderade mesta delen utav dagen hos Suzz och Morgan! Blev nerbjuden på mat och sen när Suzz la sig å vilade så satt jag och Morgan och spelade massa ps3, tok roligt! :) Emilia ville att jag skulle vara med och titta på melodifestivalen så jag va kvar och där emellan hämtade jag upp Sara :)
Goa låtar på Mello igår, Linda Bengtzings låt makes me happy, den va fartig å go :D
När det var slut så körde jag in Sara till stan där hon skulle partaja lite med Emelie och hennes kompisar :)

Åkte tillbaka till Morgan och spelade ännu mera och när klockan blev tolv så åkte jag vidare och hämtade Lotta som var hos Ulle! Så de blev en vända till och därefter så åkte jag hem och la mig i sängen :)

Idag åkte jag in till stan vid halv tolv och plockade upp Emelie och körde henne till jobbet och sen dess har jag varit produktiv här hemma med att städa, laga mat, diska, rensa och dunka musik för fulla muggar! :)
Funderar på om jag ska fortsätta en sväng innan klockan blev nio då jag ska köra hem Emelie igen! hej å hå vad jag flänger!

Ska bränna en skiva så jag kan spela i dvd:n bara så jag får lite goo musik att pyssla till! :)

ha de gött!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0