Mad world

Goder afton!

Sikken helg sikken helg!
Fredag kväll blev det fest, åkte till Nathalie på förfest och där var Emelie, Sara, Sara och Elin! Ett riktigt tjejgäng, så möe tjöt blev det och några omgångar med pyramiden vilket resulterade i fylla för oss alla ^^
Tog tåget och drog till Skövde och klev in på Bogrens där vi dansade häcken av oss och sen tog vi självklart tåget hem igen och i Falköping så kom Morgan och Suzz och hämtade mig och Sara, så vi kom hem vid tre ungefär :)

Lördagen va man seg :P Sov till och från till klockan typ var 12 och sen klev jag upp och käkade lite mackor och tog en välbehövlig och skön dusch :)
Sen på kvällen var det tjejkväll hos Sara så vi käkade god mat/efterrätt och spelade spel och skrattade :) Även där blev det lite vin och ja, sent blev det också men som vanligt vaknade jag och Gonza tidigt och började inleda en konversation ;)
Vid 16 var de möte i klubbis och därefter bäddade jag ner mig i sängen och kollade på handbollen och somnade sen gott innan klockan blev tolv! :)

Så en tjejhelg blev det, tackar alla tjejer som medverkat! :)

Idag inledde jag dagen med att åka till Ulle och sitta och skriva på en årsberättelse för F11 tillsammans med Emelie :) Den blev riktigt bra tycker jag allt, så lite kaffe på det :)
Sen åkte vi alla tre in till Falköping och lunchade lite grann och därefter åkte Ulle men jag och Emelie gjorde lite ärenden och kollade på möbler på Jysk! Emelie har hittat en soffa och lite annat som hon skall köpa, fin fina saker :) Kommer bli galet snyggt i hennes lägenhet!

Nu här hemma så har jag haft lite mys med Wilma och Hanna. Så vi käkade lite popcorn och tittade på en film :) Men nu ligger dom i sina sängar och sover så gottigt! :)

I morgon blir de att gå till dagis och hämta Hanna och sen hämta Wilma på skolan :) Lars är iväg med Alfred i göteborg på sjukhuset, dom ska kika lite på honom och berätta mer om operationen :)
Sen ska jag träffa Amelie en sväng och därefter åka och träna på konstgräset! så Full rulle som vanligt!!

Näe, nu ger jag upp detta för idag!
tjing!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0