There's a place for us

Igår åkte jag in till Liza och hade fredagsmys :)
Va väldigt längesedan som vi träffades och umgick så det var mig på tiden! Så vi åkte och köpte lite godis och sen kollade vi på handbollen och tjötade skit, sen kollade vi på På spåret och vi var inte så dåliga ändå på vissa frågor faktiskt, plus i kanten till oss! Sen hämtade vi en pizza som vi delade på och små kollade på en film på tv:n och därefter så satt vi och flummade vid youtube som vanligt :) Åkte hem vid halv ett ungefär efter en toppen kväll! :)

Idag fick jag ett litet kaffebesök utav Emelie innan hon började jobba, så vi satt å tjöta lite skit :) Trevligt tycker jag :)

Satt och kollade igenom min bilddagbok, några år bakåt då! Jäklar vad kort man tog och vilka goa minnen som ploppade upp när man kikade :) Kollade på då jag fick körkort och det stog "Jag fick låna Anders volvo och åkte in till Emelie" och då ploppade den där känslan upp hur jag kände de när jag körde iväg första gången ensam i bilen! wow! och hur Emelie stog i fönstret när jag åkte hem och kollade så jag kom iväg! haha, underbar känsla! Eller när jag fick köra Emelies bil första gången, kärringstopp efter kärringstopp! Kom inte upp från backen vid affären! ja, gud vad vi skrattade!!

Ska om några timmar gå ner till Suzz och ha hand om Emilia och Ärtan + vara chaufför ikväll! Emilia har längtat efter denna dagen! Igår ringde hon och frågade vad jag ville ha för chips! Så det blir nog en rolig kväll skulle jag tro, mysig om inte annat :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0