som jag hade dig förut

God kväll!

Sitter ute på altanen och njuter av kvällens alla ljud, fåglar, gräshoppor och den mjuka vinden i träden! Solen har nu gått ner och himlen är rosa! Fint!

Igår på kvällen gick jag ner till Amelie och grillade tillsammans med henne, Erik och Jonaz! en riktigt mysig kväll med många skratt! Erik och Jonaz har verkligen inga hämninigar alls, bjuder totalt på sig själva! Hur goa som helst!
kom hem vid halv tolv men kunde tyvärr inte sova så jag slängde på One tree hill och kikade på 1½ avsnitt innan jag kunde sova, de va lite drygt!

Så i morse va de sådär att kliva upp men man fick ha i åtanke att det bara va några timmar kvar tills en vecka ledigt! men dagen gick rättså fort ändå, hade häcken full!

Efter jobbet blev det en avskedsfika med Erik och Jonaz hos Amelie! Träffar ju inte dom så ofta så man får ta tillfället i akt när dom väl är här!
Så när jag kom hem slängde jag på mig löparskorna och drog ut på byn en sväng med musik i öronen! Va en riktigt skön dusch efteråt om man säger så!

Skall väl strax lägga mig, får se vad morgondagen bjuder på!

Ha de najs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0