Better in time

God afton!

Snart är min ensamma vecka till ända, bara morgondagen och delar utav fredagen kvar, sen kommer päronen hem igen! Fördelen är väl att den ensamma delen försvinner, inget stor fan av att va ensam men nackdelen i samma veva är ju att jag inte riktigt kan göra vad jag vill :P Men jag överlever nog :)

Igår jobbade jag som vanligt, lagom segt och som alltid lika trött men det gick! Sen tänkte jag att kvällen blir väl som de flesta andra kvällar, komma hem, äta och titta på one tree hill och därefter krama kudden. Men ack så fel jag hade! Fick ett sms på eftermiddagen och det visade sig vara min gamla kära kamrat Jeanette som undrade om inte vi kunde ses och gå på bio! Kunde inte göra annat än att nappa på det!
Så vid 18 träffades vi vid Mingus i falköping där vi slog oss ner och käkade mat och pratade och hade vi inte haft en tid att passa hade vi nog kunnat sitta där hur länge som helst, men vi hade en biotid att passa så vid 19.30 vandrade vi ner till bion och köpte biljetter och sen gick vi lite till innan bion och tjötade!

På bion var de bara jag och Jeanette och två stycken till så de va rättså fritt vart man ville sitta och så, rättså skönt faktiskt!
Under filmens gång så kände jag mer och mer att ja, den här vännen har jag faktiskt saknat att umgås och prata med men samtidigt kändes de på något sätt att de va inte längesedan vi sågs fast det var evigheter sedan som vi umgicks som vi gjorde under gårdagen. De va hur skönt som helst! Så innan hon återvänder till Umeå skall vi träffas igen och hitta på något och det ser jag fram emot faktiskt!
Jeanette har jag mycket att tacka för här i världen, tack vare henne har jag fått tillbaka min fotbollslust och däri även träffat människor som betyder världen för mig idag och samtidigt som "Nettan" är en underbar vän som bara i sig betyder så mycket!



När jag kom hem ifrån en helt klockren kväll så tog jag och Sara en liten promenad i byn och tjöta lite skit och sen somnade jag med ett leende på läpparna!

Idag vaknade man upp och insåg att de var dags att jobba igen så de va lite motigt men upp kom jag och for i väg till jobbet! Blev lite mobbad utav Morgan undertiden, fick ett sms på han då han käkade mjukglass, kräk! :P Men de slutade med att jag blev erbjuden att grilla på kvällen och de tackade jag inte nej till det heller, de är ju ganska gott + att jag slipper sitta ensam!
När vi hade grillat och dragit 2 öl så ville Suzz pröva att göra en nagel på mig och ja, det är kanske inte riktigt min grej men jag prövar tänkte jag och jag är faktiskt nöjd så jag kan tänka mig att göra de där på alla 10 fingrar och inte bara en! Det får bli innan vi åker till Cypern skulle jag tro :)

Nu blir det något avsnitt One tree hill och sen ska jag väl sova!
Börjar inte förrän vid 13.30 i morgon så jag behöver inte stressa men ska försöka komma ner till Amelie innan och säga hej till Erik som är i byn och hälsar på! Vore så kul! Får se hur resten utav dagen slutar!

Längtar verkligen till fredag eftermiddag, då kan jag bara droppa allt och vara ledig en vecka, de känns rätt gött faktiskt! Så då hoppas jag att de blir något roadtrip någonstans och sen kommer de födelsedagar som man måste införskaffa presenter och dylikt!

Ha de gött!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0