Say yes

efter en rättså lugn midsommar är det snart dags för två dagar av arbete igen och jag tror nog jag kommer överleva de där två dagarna när jag vet om att de följande 5 dagarna kommer bli helt kanon då jag kommer att få spendera dom med min bästa vän och med 12 stycken helt underbara tjejer och deras föräldrar! Självklart alla de andra som åker iväg ifrån VSK också!

Så idag hade jag sovmorgon, en ganska så rejäl men skönt var det och när jag klev upp blev det en timmes promenad med musik i öronen och sen blev jag bjuden på mat hos Suzz och Morgan, säger aldrig nej till gratis mat ;)
Sen dess har jag börjat att tvätta inför veckans äventyr och även städat och diskat en del, tog en paus i solen med en kall öl som belöning och ja, jag tyckte just då att livet kändes rättså bra!

I morgon som sagt ska jag jobba en sväng och sen ska jag snabbt ränna på stan och inhandla lite saker jag behöver och även en present till mammi, hon fyller år i morgon <3
Sen blir de hem och börja packa lite smått, hämta en grej hos Bettan och sen skall jag och Emelie pyssla lite inför cupen!

Guuuud vad jag längtar, att få komma härifrån och hamna på typ ett av de bästa ställen jag vet, Kungshamn <3

har även match på tisdag, den sista för mig denna vårsäsong då den sista spelas på lördag men då är jag inte hemma men kommer att hålla alla tummar och tår för mitt kära lag! Men först är de tisdagens match som gäller och jag är rejält taggad inför den!!

Nu ska jag greja vidare! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0