get over it

efter att ha vaknat toktrött efter nattens sömn och intagit en go frulle var det dags att åka in till stan för att jobba.. tyckte jag i alla fall men de tyckte inte min bil, han kände nog att "jag har ju rullat på bra i någon vecka nu så varför inte göra livet pest och spännande för någon annan" Så ja, lagom i panik springer jag in med 15 minuter kvar till jobbstart frågar om lov att låna päronens bil och swisch iväg med en bil jag ogillar att köra!
Jag kom precis i tid, ibland skall man ha lite tur!
Sen rullade jobbet på kanon bra och dagen gick fort förbi!

Som tur va så var det inget mega allvarligt fel på bilen så verkstaden fixade det på nolltid sen och därefter åkte jag in till Emelie och drack lite kaffe och fikade. Sen åkte vi till kinnarp och tränade F12.

Nu har man varit hemma en stund efter kvällens träningar och jag känner att det pulserar bra dumt i min ljumske och stel har jag blivit även fast jag va flitig och strechade efteråt! men men, tecken på ålderdom?

Ska se på big brother och sen sova!

I morgon blir det jobb och sen kommer kusin vitamin ifrån Skövde! :D <3 Va längesedan nu så det skall bli kul att ses och tjöta massa skit och fika lite :) När jag kommit hem får jag ställa mig och göra 50 st muffins till lördagens loppis! yeeeey? ända gången på året man typ bakar :P

sen får man se vad helgen bjuder på. ev. fest på lördagen men får se ^^
på söndag eftermiddag är det match igen i alla fall, sen lär man nog sova gottigt sen!

så måste jag beställa de där skorna nu också! VILL HA! :D
annie
2011-03-29 @ 15:06:09
URL: http://amtc.blogg.se/

åhå :D får kolla med mina kontakter ;) hahah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0