Light up the world

Haft en rolig men blåsig dag tillsammans med Emelie och klass 4 på klassbollen på Dotorp! Gänget kämpade tappert men tyvärr räckte det inte till slutspel men vi är nöjda över dagen ändå!
Synd att matcherna krockade med varandra, hade så gärna velat se Wilma spela! Men de får väl bli nästa år hoppas jag!

Efter klassbollen så hjälpte jag Emelie en sväng med att fixa utstyrseln till Wårfesten och hon blev en riktig puddig så att säga ;) Klippte sönder ett par jeans och tupperade håret och sprayade en hel del! Folk får passa sig för den bruden under kvällen tror jag allt! Jag är nog ganska glad att det inte är jag som ska få ut allt spray och allt tupperat hår i morgon för de lär ta en stund!

Nu ikväll har jag legat under täcket och tittat på Änglagård 2 och är nu toksugen på att se trean!
Kvällen har även varit väldigt, väldigt rörig och omtumlande på sitt vis. Så vem vet!?..... just nu vet nog ingen något... usch.

Ska väl försöka att hoppa i säng nu och ladda batterierna inför matchen i morgon eftermiddag emot Skara, kom igen nu brudar!!
Pia -Smilinggirls!
2011-05-30 @ 18:19:04
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Hoppas matchen gick bra! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0