Here I go again

Godkväll!

Trött.
Så kan man nog starta. Man vilar nog upp sig mer på vardagarna än då det är helg och man ska vila upp sig, för jag är nog tröttare efter helgens bestyr än vad jag är efter vardagens. men men, man lever en gång så va faan!

Igår hade F12 sin sista träning för detta året. Så dom fick spela en hel del och öva på straffar, en rätt härlig träning! Direkt efter träningen så hade vi föräldrarmöte om Kalles Kaviar Cup som nu är bokat och klart, så nästa år vecka 26 åker vi iväg igen till paradiset Kungshamn, riktigt längtar dit!

Idag har jag suttit på föreläsning på jobbet. Lagom segt och inte så överdrivet intressant men va gör man inte liksom. Men de har varit en rättså go dag ändå på jobbet efter föreläsningen, lite lagom att göra!

Fick tummen ur idag med att åka till mekonomen efter jobbet och byta lampan som Anders köpte till mig som va fel, så jag hoppas att denna är rätt i alla fall! :) Så jag kanske får ta och byta den i morgon då nu när man ändå varit så redig.
Åkte till Frida sen och drack lite kaffe, därefter åkte vi och hämtade ut ett paket och sen vidare till Suzz en sväng och sedan tillbaka hem för lite mat i magen.

Nu sitter man här hemma och lyssnar på skön musik och tar de lugnt, snart dags att sova säng säng säng!

I morgon blir det jobb fram till ett ungefär och sen får man se vad som sker. U-sektionsmöte på kvällen i alla fall, får väl se om vi kommer fram till något trevlig! Borde väl vara sista mötet innan jul? hmm, återstår att se i alla fall!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0