Himlen gråter för dig

Hallåååå bloggen, töfta här asså :P

Har gått ett gäng dagar sen man bloggade! Varken tid eller lust har funnits och tiden har jag idag men egentligen inte någon lust!

Kollade på träningen igår kväll, känns konstigt att sitta brevid men skönt ändå att kunna träffa gänget och tjöta lite skit med dom som man brukar göra! :)

Idag har jag jobbat som vanligt, lite seg dag men de gick! Efter jobbet åkte jag och hämtade Emelie och så åkte vi till Mingus och mötte upp Per och lunchade lite grann, mysigt!
Sen gick jag och Emelie på shoppingrunda, blev en billig runda för mig då jag inte fann något speciellt i min smak så jag sparade på pengarna. Emelie dock hittade fina grejer som vanligt :P
Köpte varsin munk och åkte hem och drack lite kaffe framför One tree hill och lite prat. Kanon tycker jag :)

Sen åkte jag hem, laddade mobilen och betalade min biljett till morgondagens fest. Åkte därefter och hämtade nyckeln till samlingslokalen. Vid fem började vi förbereda inför festen genom att dunka och pynta. Skit bra blev de tycker vi, kommer bli kul! :)

Ikväll blir de lugnt här hemma och i morgon är de full rulle heeela dagen och natten såklart ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0