Turn the tide

hej hej!

Nu var det ett tag sen man skrev och ja de har väl hänt en hel del sen dess! Kan väl börja ifrån den 1/9, lite lagom så!

Då var de jobb som gällde på dagen och packa de sista inför nattens äventyr emot landvetter och Cypern. När allt packande va klart och väskan va nere hos Amelie hade jag träning med F12 och jäklar va blött de blev!
Efter de så åkte jag till falköping och plockade upp Frida och Jennifer så drog vi på bio. Vi såg på "Jag saknar dig" en helt okej film, bra musik va det i! De roligaste med hela kvällen måste väl varit att vi parkerade på parkeringshuset som sedan hade hunnit att stänga tills vi var tillbaka så vi fick ringa securitas och vänta ett bra tag på att få hämta bilen, äventyr? JA! :P

Sen var de bara att åka hem och lämna bilen och vandra ner till de andra tjejerna som va hos Amelie och sov! Klockan tre var vi påväg emot landvetter!
En jättego vecka nere på Cypern, Aiya Napa blev det med mycket sol, bad, god mat och dryck och nya bekantskaper! Badade i medelhavet, såg massa coola byggnader och en liten bränna fick man så man är inte helt blek! Dagarna såg lite likadana ut, vaknade upp och gick för att käka frukost och sen tillbaka till hotellrummet och bytte om och smörjde in oss och sen låg vi vid poolen fram till eftermiddagen och däremellan kunde vi käka något lite lätt och på kvällarna gick vi ut och käkade på resturang och därefter nattklubbar!
Lite svensk fotboll hann vi med också, hittade en svensk sportpub som vi satt och kollade på sveriges två matcher, härlig stämning! Tack Emelie, Amelie och Sara för en härlig vecka! <3
Får väl lägga upp bilder någon dag men sålänge bredbandet är så jäkla segt så lär de dröja ett bra tag!

När vi kom hem på fredagen så stannade vi till i borås och käkade snabbt på donken och sen vidare hem igen. Väl hemma så packade jag upp lite grann och sen åkte jag ner till Suzz där lite folk väntade så där var jag hela kvällen och mycket skratt, kramar, våfflor och kaffe blev det! Skönt sätt att komma hem på!

Lördagen spenderades med Frida nere i Småland på en liten roadtrip, en najs dag som avslutades hemma hos Frida och Kim med film, lite skratt och mys! Blev stoppad av polisen påväg hem.. IGEN! 7:e gången på 2,5 år, helt sanslöst, dom måste ha en karta över var jag befinner mig!

Idag hade F12 match i hjo på förmiddagen och den matchen gick ju helt kanon, vinst med 2-10 blev det till slut! Klockrent spel, underbara tjejer!! Blev hem att ladda batterierna efter de med lite mat och vila på sängen, därefter var det dags för egen match emot Lunnsbrund där det även där blev vinst, 14-0! Kändes bra gött ska jag säga, spelade riktigt bra idag alla!

Snart kommer mamma hem så då ska vi kramas och tjöta lite, har inte träffat dom på typ 10 dagar nu så!

I morgon är de dags att återgå till jobbet igen och på kvällen är det godisplock! Välkommen tillbaka till vardagen!

Måste bara säga att de är jäkla tråkigt att höra all jäkla skit snack som går runt bland folk just nu, säg de till mig i stället om ni har problem med det! Det skadar mer än vad det gör gott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0