Levels

Tjenare!

Är nu hemkommen ifrån 4 dagars träningsläger i Skagen Danmark tillsammans med ett underbart lag! :)

Allt började i onsdags med tjejkväll hos Sara med mat och tillbehör. En hel del skratt bjöd kvällen på men när skräckfilmen kom på va det inte lika glada miner ;) haha
Men en bra kväll i alla fall tycker jag!

Uppstigning tidigt på torsdagmorgon och sen har de vart fullt upp fram tills i söndags då man kom hem :)
Det har varit träningar, mat, sovande, skrattade, bus och match. Helt sjukt bra weekend så att säga. Matchen gick ju fint med. Vinst med 12-0 emot ett Norsk lag. Ja, många fina minnen ifrån detta lägret blev det :)
Delade rum med Flysjö, Sara och Gonza, kunde fasen inte bli bättre! Vi hade riktigt kul på vårat rum tycker jag, skrattattacker hade vi i alla fall! haha!!
HURRA FÖR LAGET! Tack för underbara dagar <3
Orkar inte lägga upp några bilder ifrån kameran men har många fina, tro mig ;) Tar några ifrån facebook :)






När man kom hem blev de tvättning, bullbak och massa mys ända in på småtimmarna :)

Sen var de dags att återgå till vardagen igen och börja jobba. Måndagen gick ju bra då jag började 13. På kvällen hade F12 sin första utomhus träning och de va grymma! Härlig inställning och kämparglad hade dom!
Men idag kändes det ju när klockan ringde tidigt i morse, men det var det värt :) Gick ju bra att jobba ändå och komma tillbaka till sina rutiner! :)

Ikväll är de träning igen och jag är taggad :)

Sen får man se vad veckan erbjuder mer men den lär säkert bli lyckad :)

TJING!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0