Uttråkad...

Är du kär? Nej.
Är du en sportfåne? Kan nog säga att jag delvis är det.
Är du likgiltig? Hoppas jag verkligen inte.
Är du röksugen? Konstigt nog, nej. Har varit men inte längre. Går bättre och bättre.
Är du rik? Skulle inte påstå detta du, fattig kyrkråtta snarare.
Är du fattig? Som en kyrkråtta typ, eller finns väl säkert dom med mindre pengar men jag ser mig själv rättså fattig.
Är du trött? Börjar bli, kände mig pigg när klockan ringde men nu börjar jag bli trött.
Är du shoppingsugen? På vissa saker med som sagt, kyrkråttan där ja!
Är du töntig? Garanterat!
Är du ressugen? Oh ja, kan man säga! Vill se världen, ta semester, bara vara och njuta till fullo!
Är du skolsugen? Nej men kan sakna ibland att sitta och skriva uppsatser eller så. Konstig, jag vet!
Är du irriterad? Njae, kan jag nog inte säga.
Är du festivalsugen? Har aldrig varit på festival så kan nog inte säga ja.
Är du alkholsugen? Skulle lätt kunna svepa en av flaskorna i mitt rum just nu. Bör dock inte göra det men skulle kunna.
Är du saknad av nån? Tror jag inte.
Smeknamn? Oftas olika former utav ”Töfta”
Bästa åldern? Skulle nog säga typ 14 eller något sånt.
Bästa tidningen? Läser inte så mycket tidning.
Hur sminkar du dig? Olika.
Höstens accessoar? Höst? De är väl för fasen snart vår?
När stal du senast något? Inte en aning, är inte tjuvaktig utav mig.
Hur många timmar sov du inatt? Hmm, 4 kanske?
Vilken film såg du senast? Kommer inte ihåg när jag såg en hel film sist.
Vilken internetsida besökte du senast? Va nog google eller facebook.
Vad sa du senast till vem? Jag sa ”Fitta” och de va till mig själv.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Det var ifrån Suzz och de stod ”hihih”
Vad gjorde du i förrgår? Jobbade, va hos sjukgymnasten, gick en promenad med Emelie, vad jag kan komma ihåg i alla fall.
Vad har du gjort idag? Kollat på fotboll, sett på One tree hill och lyssnat på massor utav musik.
Vad ska du göra idag? Ska till Sara sen och äta tacos och se på melodifestivalen.
Hur många msn-kontakter har du? Inte en aning, få jag pratar med.
Vilket land besökte du senast? Cypern.
Hur många snälla känner du? Orka räkna.
Vad såg du senast på tv? Big Brother tror jag, eller nej de va slutet på baksmällan igår.
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Eeh, vet inte, orkar inte gå och kolla.
Senaste köp? Till mig eller någon annan? Till mig var det en tröja i alla fall.
Vad har du dåligt samvete för? Just nu behöver jag inte ha något dåligt samvete för något.
Vad har du för skor? Har inga på mig just nu men annars oftast ett par vita löparskor.
Vad har du på dig nu? Mjukiskläder.
Vilken musik har du lyssnat på idag? Väldigt olika, men lugn musik.
Skulle du säga nej till sex idag? Tror jag inte.
Är du vegetarian? Nej, jag gillar kött!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej.
Vad heter dina kusiner? Ann-Christine, Fredrik, Karl-Johan, Oskar, Gustav, Elina, Alexander, Frida och Calle som jag vet. Men fick reda på i somras att jag har en halvmoster och hon har väl säkert barn men känner inte dom.
Vad drack du senast? Kaffe faktiskt.
Gillar du att laga mat? Tycker det är kul när man får laga mat till någon eller tillsammans med någon, men att bara laga till sig själv är tråkigt.
När sjöng du senast? I bilen ifrån Falköping
Håller du det städat? Nja, en stund kanske. Beror på vart.
Vad gör dig lycklig? Vissa människor, musik, lyckade dagar och ibland kanske bara ett glatt sms eller dylikt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0