Heartbeat

God kväll!

Gårdagen va de full rulle från början till slut! :)
Började ju dagen med att jobba några timmar, tillbaka till verkligheten kan man säga. Min brukare är på plats igen och vardagen för henne är tillbaka till det normala igen.
Efter jobbet åkte jag en stund till Suzz och drack lite kaffe och käkade vårrullar, tjötade lite skit och så. Åkte vidare hemåt där jag bytte om till träningskläder och sen for jag vidare till sjukgymnasten.
Sjukgymnasten hade goda nyheter. Han tyckte de gick bättre och bättre med det mesta så han höjde alla vikter med 10 kilo och han sa det att nästa vecka så kommer jag nog att få prova att jogga på löpbandet.
Jag har provat att jogga några meter på golvet och de har gått bra och även trampat runt i en tjockmatta i 10 minuter utan att känna något så det bådar gott. Att höra orden "jogga på löpbandet" gjorde nog min dag faktiskt, känner en aning lycka och riktigt längtar tills dess!


Sen åkte jag snabbt emot Vartofta igen och plockade upp Emelie som höll på i huset för fullt. Vi åkte emot Kinnarp och var taggade inför årets första F12-träning. Alla tjejer var där och det märktes på dom att vi hade haft ett uppehåll på 1½ månad. Dom va spralliga, ivriga och sugna på att spela boll!
Så träningen gick riktigt bra och nedräkningen till Kalles hade börjat, 21 veckor kvar.

Kom hem, duschade och åt sen låg jag och kollade på tv en stund innan John Blund kom och hälsade på.

Idag har de varit en ganska så lugn dag faktiskt. Åkte iväg och jobbade i några timmar och när jag slutade så åkte jag och hälsade på hos Frida en sväng.

Nu ska jag lägga mig på sängen och kolla på tv/film en stund. Har gått runt och gäspat hela dagen så jag är nog lite trött.
Sovmorgon i morgon och sen jobbar jag länge då den andra assistenten är sjuk.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0