Vart tog du vägen?

haft några fullspäckade dagar så någon blogg har de inte blivit.

I torsdags så var det jobb och därefter sjukgymnasten och ännu en gång fick jag träningsvärk. Göttmos! Kanske ska börja att stretcha igen, har hört att det ska vara bra ;)
På eftermiddagen blev det kalas för Hanna som blev 6 år. Så mat, tårta och presenter blev det. Min present verkade väldigt uppskattad och de va skönt det! Då ska vi bara hitta en dag för de med!

i fredags var det återigen jobb, lite längre som vanligt på fredagar. Tiden på jobbet gick fort faktiskt, de va najs! Efter de så åkte jag till Frida och Kim, spenderade resterande tid utav dagen där. Blev fika, käk, prat och jag och Jennifer åkte till stan och köpte godis och på kvällen sen kollade vi på big brother och hade det slappt.

Idag gick jag lite sovmorgon, eller ja tills man får sms tidigt på morgonen och vaknar.
Sen på förmiddagen åkte jag in till Falköping där jag gick brevid på ett nytt arbete där jag kommer vara vikarie om det behövs. Så jag gick där två timmar tillsammans med Ingela som visade och lärde mig. Två timmar gick väldigt fort i alla fall.
Sen blev det smörgåsfika med Suzz och Morgan och därefter fick Suzz besök så de blev lite tjötande där ett tag men sen gav jag upp och drog mig tillbaka.

Annars idag har de inget hänt. Har varit lugnt. Borde egentligen gjort massa annat men ingen större lust. Lusten kanske kommer i morgon eller en annan dag ;) Funderar på att åka och titta på damlagets match i morgon eftermiddag i Falköping. Beror nog lite på väder, vind och sådär.
Får se helt enkelt, blir säkert bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0