you can't stop the beat

Shit vad konstigt de känns när väggarna är tomma, sakerna står i lådor och det ekar i ens rum. Konstig men väldigt skön känsla faktiskt! Gillas!

Under gårdagen så jobbade jag på förmiddagen och kände mig väldigt på hugget så jag lagade både mat och bakade en sockerkaka. Produktiv helt enkelt, tänk vad lite sol och glädje kan göra.
När jag jobbat klart åkte jag till cheapy och därefter hemåt och började packa och rensa! Under (snart) 25 år har man samlat på sig en hel del.. Mycket är rensat nu i alla fall fast kommer rensa ännu mer när allt ska packas upp. Så jag vet vad som ska va uppe och vad som kan fortsätta stå i lådor.
Packade fram till sju ungefär och då åkte jag till Frida och Kim en snabbis. Kom hem igen vid halv 10 och då packade jag lite till och vid tio så kollade jag på big brother och därefter One tree hill som jag satt och stor bölade till!  Sen packade jag och så fram tills två och somnade väl vid halv tre ungefär.

Nu är frukost intagen och nu ska här börja lastas!

TJOOOO!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0