på jakt efter solen

Godkväll!

En dag som varit rättså bra faktiskt!
En skön dag på jobbet med en tripp till Åsle-tå och en fika där och njuta lite utav solens varma strålar! Häärligt!

Sen när jag slutade och åkte hem så packade jag de sista och hängde den sista tvätten, så snart, snart så är packningen klar för avfärd! Ska slänga i det sista i morgon! :)

Nu ikväll har det varit godisplock med damlaget, så nu är man bra trött i huvudet efter allt detta ljud som är där! Avslutade med lite käk på donken med brudarna som joinade mig i bilen! En trevlig sväng blev det!
Så det är väl dags att snutta kudden!

I morgon jobbar jag 4 timmar och sen på eftermiddagen träna F12 och det blir även bio tillsammans med Frida och Jennifer i skövde, mysigt! Sen blir det att vila hemma hos Amelie för bilen går 02.30 ifrån Vartofta och kommer inte tillbaka förrän den 9 september!
Cypern, here we come!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0