Ljug för mig älskling

Då var den dan' före doppare dan' och dagen på jobbet har varit fullspäckad från start till slut med förberedelser inför jul och dylikt. Stressigt men tiden gick ju rättså fort och de är alltid positivt :)
Fick en liten julklapp också, men den skall öppnas i morgon på julafton!

Efter jobbet åkte jag på lite ärenden i stora och mycket folktäta Falköping. Så de gick ju lite långsamt men tids nog va de klart!
Åkte sedan ut till Frida en liten sväng för en liten fika med Kaffe och krämbulle :) Sen noppade hon mina ögonbryn och därefter blev de styling på högnivå och ja tänk att man typ kan se snygg ut! haha..




Snart är det dags för Bingolotto. Kommer sakna att ha Emelie vid min sida så som de har varit de senaste åren men hon har börjat piggna till i alla fall och det glädjer mig välderliga! Vi har kontakt under spelets gång ;) Vi siktar in oss på miljoner och bilar :)

Efter blir de väl en dusch och lägga sig, uppstigning tidigt i morgon!

God jul på er där ute! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0