Vart jag än går

Tjena hejsan!

Idag är de sommar och sommarfeeling tycker jag allt :)
Solen skiner och varmt och skönt är det, alla har haft student och skolavslutningar på alla möjliga håll. Härliga tider måste man ju säga! :)

Idag har jag jobbat en sväng och sen blev det snabb handling och därefter hemåt och där har vi firat Kim som fyller 29 år idag. Så lite paket och tårta har det blivit, mums!
Nu inväntar jag bara kvällen! :)
Då blir det brännboll, grillning och fotboll tillsammans med underbara laget och våra supporters. Ska bli riktigt roligt faktiskt, så nu taggas det här! Bara den gula tröjan som skall på annars är allt fixat!

I morgon blir det att måla klubbhuset en sväng och antar att det blir nog sällskap av lite andra goa människor i det med. Sen får man se vad lördagen bjuder på men annars blir den garanterad lugn. Får väl hoppas att solen fortsätter att skina så man kan va ute lite grann och njuta :)

Nu blir det lite Bryan Adams och summer of 69 som taggning!

Ha en underbar helg allihopa!!!!

PUSS Å SMEK!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0