Demons

Idag är en sån där dag.. Ni vet.. En sån där.. Lite halvjobbig fast ändå inte jobbig dag.. Jag har kommit på namnet helt själv: "Jag-saknar-och-tänker-ofantligt-mycket-på-dig-dag" En sån dag har jag idag, eller vecka...
 
Det kan liksom inte vara helt och hållet hälsosamt att känna så? Därav de jobbiga, fast man vet ju att man överlever dagen ändå men den går ju bara så långsamt och hundra tankar flyger i skallen på en och man försöker komma på saker som får tiden att rulla iväg fast man vet ju egentligen vad man ville gjort hellre.
men som sagt, de blir nog bra..
 
 
Har haft Hanna en stunder över dagen. Alfred hade fått mera utslag så de va tvungen att åka till sjukhuset med honom igen. Så då ville Hanna vara hos mig. Så vi har varit ute och gått på byn. Stannade till vid lekplatsen, skolan och hälsat på hos Suzz en sväng.
 
Nä, jag ska väl försöka få tiden att rulla vidare... kaffe kanske? hmm..  
 
tack för mig, hej!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0