One thing

Vaknade idag faktiskt men ett gott humör. Tror det kan ha varit för att jag avslutade gårdagen med att se på One Directions film som gick på bio i höstas. Den blev man faktiskt glad av!
 
Men sen vände det och känner mig smått irriterad, lite besviken och kanske lite frustrerad!
Bara känner att jag är lite trött på att folk kommer och går som de vill och framförallt när det är andra människor inblandade som faktiskt blir drabbade i de hela. Vet man liksom inte vad man ger sig in i, då kanske man får informera sig, tänka några steg längre i alla fall känner jag!
Sen gå runt och va tyst om de och inte berätta, hålla de för sig själv.. Nä för dom andra inblandade behöver väl inte få reda på det, vad spelar de för roll!? JO EN JÄVLA ROLL!
så när man får reda på det.. så ska man få reda på det på de sättet! Nej, inte okej!
Jag klarar mig ypperligt ändå, men de gör det inte okej för det!
 
Gaaaah.. ska göra mig en kopp kaffe och andas lite tror jag!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0